جوانسازی واژنلابیاپلاستی

تاثیر شگفت انگیز لابیاپلاستی بر زیبایی | بهترین روش + عکس

0
(0)

لابیاپلاستی چیست؟

در این مطلب به بررسی لابیاپلاستی و تاثیر آن بر زیبایی و جوانسازی واژن میپردازیم. جراحی زیبایی واژن در لبه‌های داخلی واژن به نام لابیا مینور انجام می‌شود تا اندازه و ظاهر واژن به میزان دلخواه برسد. در عین حال، لبه‌های بیرونی واژن که لابیا بزرگ نامیده می‌شود ممکن است با تزریق چربی دوباره تراشیده شده یا کوتاه شوند. اما بیماران کمتری به دنبال کوچک کردن لبه‌های بیرونی واژن هستند.

لابیا پلاستی
لابیا پلاستی

جراحی زیبایی واژن را می‌توان با دستگاه غیرتهاجمی و بدون خونریزی انجام داد. نتیجه این کار این است که لابیای داخلی کوچک‌تر شده و به ‌طور قابل ‌توجهی کمتر مشخص می‌شود. همچنین ظاهری فشرده‌تر خواهد داشت.

در روشی که برای جراحی زیبایی واژن به شما معرفی خواهیم کرد، کم‌ترین درد و ناراحتی پس از عمل وجود دارد.

مزایای لابیاپلاستی

اکنون که درک بهتری از این روش دارید بیایید به مزایایی که بسیاری از زنان با انجام عمل جراحی زیبایی واژن تجربه کرده‌اند نگاهی بیاندازیم.

روش های جراحی لابیاپلاستی
روش های جراحی لابیاپلاستی

افزایش اعتماد به نفس

برای اکثر زنانی که لابیای بزرگ دارند مسئله اصلی این است که بر عزت نفس و اعتماد به نفس آن‌ها تأثیر می‌گذارد. پوشیدن بیکینی، لباس‌های تنگ یا صمیمی بودن با شریک زندگی‌شان می‌تواند برای این افراد عذاب‌آور باشد. زیرا آن‌ها نگران ظاهر خود هستند. انجام واژن تراپی می‌تواند این عدم اعتماد به نفس و نگرانی را از بین ببرد و به شما این امکان را می‌دهد که نسبت به ظاهر خود، اطمینان بیشتری داشته باشید.

راحتی در لباس پوشیدن

پوشیدن بیکینی یا حتی شلوارهای چسبان می‌تواند برای افرادی که لابیای بزرگ داشته و نیاز به لابیاپلاستی دارند چالش برانگیز باشد. چه این افراد احساس ناراحتی کنند و چه نگران خطوط یا برآمدگی‌های قابل مشاهده باشند جراحی زیبایی واژن از این مشکلات جلوگیری می‌کند و به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. این کار چه از نظر فیزیکی و چه از نظر احساسی و صرف نظر از اینکه چه لباسی بپوشید به شما کمک می‌کند.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

لابیاپلاستی چیست
لابیاپلاستی چیست

افزایش لذت جنسی

عدم اعتماد به نفس و خجالت بخاطر ظاهرتان می‌تواند بر لذت جنسی شما نیز تأثیر بگذارد. علاوه‌بر آن بسیاری از زنانی که لبه‌های واژن بزرگی دارند در حین رابطه جنسی به دلیل کشیده شدن یا گیر کردن بافت آن، احساس ناراحتی می‌کنند. اصلاح بافت از این مسائل جلوگیری می‌کند و همچنین اعتماد به نفس جنسی شما را بهبود می‌بخشد. این مورد به نوبه خود باعث لذت بیشتر و راحت‌تر شدن فعالیت جنسی می‌شود.

کاهش درد و ناراحتی

لابیای داخلی، بافت ظریفی است و ممکن است به راحتی در اثر فعالیت جنسی و لباس‌های تنگ، تحریک شود. علاوه‌بر آن در این شرایط، انجام ورزش از جمله دویدن یا دوچرخه‌سواری و سایر فعالیت‌های روزانه می‌تواند ناخوشایند باشد. زیرا این بافت ممکن است پیچ خورده یا چروکیده شود و یا نیشگون گرفته شود. اما واژن تراپی، بافت اضافی را از بین می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد که از فعالیت‌های روزانه لذت ببرید.

بهبود بهداشت و سلامت

بافت اضافی همچنین می‌تواند محل نگهداری باکتری‌ها باشد و بهداشت را دشوارتر کند. برای زنان با لابیای داخلی بزرگ این مورد می‌تواند به معنای خطر بالاتر عفونت دستگاه ادراری باشد که خطرناک و دردناک است. اما انجام لابیاپلاستی می‌تواند خطر عفونت ادراری و سایر مشکلات مربوط به سلامتی را کاهش دهد.

تغییر شکل آلت تناسلی پس از مادر شدن

شایع‌ترین علت بزرگی یا افتادگی لبه‌ها، بارداری و زایمان است که می‌تواند اثرات ناخواسته‌ای بر چندین ناحیه از بدن داشته باشد. زمانی‌که شما زایمان می‌کنید ممکن است متوجه لبه‌های بزرگ واژن خود شوید. با جراحی زیبایی واژن می‌توانید این لبه‌ها را کوچک‌تر کرده و احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید.

عمل لابیاپلاستی
عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با استفاده از روش غیرتهاجمی

شاید شنیده باشید که جراحی زیبایی واژن با انواع روش‌های جراحی همراه با درد و خونریزی انجام می‌شود. اما این روشی که معرفی می‌کنیم با دستگاه غیرتهاجمی انجام می‌شود و هیچ‌گونه خونریزی پس از آن نخواهید داشت. همچنین تاثیر این دستگاه به‌گونه‌ای است که می‌توانید قبل و بعد خودتان را پس از انجام کار ببینید. در واقع تفاوت آن پس از یک جلسه، کاملا محسوس و ملموس است.

گفتیم که این روش، بدون خونریزی انجام می‌شود. در این روش جوانسازی واژن، بیمار متوجه هیچ‌گونه دردی نمی‌شود و می‌تواند دوره درمان آرامی را تجربه کند. همچنین پس از انجام این روش، دوره نقاهت وجود ندارد و بیمار می‌تواند پس از آن به انجام سایر فعالیت‌های خود بپردازد.

ماندگاری این روش بسیار بالا بوده و تغییراتی که ایجاد شده به حالت قبل برنمی‌گردد. همچنین این دستگاه برای تمامی سنین از جمله جوانان، خانم‌هایی که زایمان انجام داده‌اند و افرادی که سن بالایی دارند مناسب بوده و به‌طور گسترده، پاسخگوی تمام افراد است.

همان‌طور که گفتیم جوانسازی واژن و لابیاپلاستی با این روش با دستگاه غیرتهاجمی و در یک تا چند جلسه انجام می‌شود. در واقع این روش، بدون عوارض بوده و می‌توانید آن را هر ۶ ماه یک بار تمدید کنید.

هزینه هر جلسه تنگ کردن واژن با دستگاه غیرتهاجمی، ۳۵۰۰/۰۰۰ تومان بوده و نسبت به مزایای که دارد کاملا مقرون ‌به‌ صرفه است.

کلام آخر

از آن‌جا که لابیای بزرگ می‌تواند باعث ناراحتی و عدم اعتماد به نفس در افراد می‌شود می‌توانید برای تنگ کردن واژن از روشی که در بالا گفته شد استفاده کنید. بسیاری از روش‌های جراحی لابیا دارای عوارض پس از جراحی و همچنین دوره نقاهت هستند. اما جراحی زیبایی واژن با دستگاه غیر تهاجمی نه تنها این عوارض را ندارد بلکه درد و خونریزی هم ندارد. اکنون وقت آن است که به زیبایی اندام زنانه خود اهمیت بدهید! مطمئن باشید که پس از انجام این کار، احساس راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد و لذت بیشتری از کارهای روزمره مانند ورزش و… خواهید برد.

برای جوانسازی واژن با استفاده از دستگاه غیرتهاجمی می‌توانید از کلینیک تخصصی پوست و موی ساعی، نوبت گرفته و دوره درمان خود را با استفاده از روش نوین این کلینیک بگذرانید. کلینیک تخصصی پوست و موی ساعی در زمینه زیبایی انواع قسمت‌های بدن فعالیت دارد و دارای متخصصان ماهر در این زمینه است. شما می‌توانید جوانسازی واژن و انواع روش‌های زیبایی پوست و مو را در این کلینیک انجام دهید.


منبع :wikipedia

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا