تزریق ژل و چربی

معرفی بهترین برندهای ژل جهت تزریق در صورت و لب

5
(15)

تزریق ژل یک روش درمانی برای تغییر فرم لب ها و دست یابی به فرم دلخواه است. معمولا سعی می شود برای حجیم سازی و تغییر فرم لب ها، از ژل هایی استفاده شود که بیشترین سازگاری را با بافت لب داشته باشند و عوارض بعد از تزریق نیز به کمترین مقدار ممکن باشد. ژل های مورد استفاده در زیباسازی لب ها، از نظر ماندگاری شامل ژل های موقت، نیمه دائمی و دائمی می شوند.

چرا باید بهترین نوع ژل را انتخاب کنیم ؟

معمولا استفاده از ژل های دائمی توصیه نمی شود. زیرا در بسیاری مواقع، افراد بعد از تزریق ژل به دلایل مختلف پشیمان می شوند یا از نتیجه تزریق ژل احساس رضایت نمی کنند. در چنین شرایطی، اگر فرد از ژل های موقت استفاده کرده باشد، این امکان وجود دارد که با استفاده از آنزیم های تزریقی، ژل حل شود و چهره فرد بدون هیچ عارضه ای به حالت قبل برگردد؛ اما ژل های دائمی قابل تجزیه نیستند و اثرات آن ها ماندگار است. علاوه بر این، ژل های دائمی گاهی حاوی مواد سرطان زا هستند. جذب این مواد و ورود آن ها به جریان خون، عواقب خطرناکی به دنبال دارد. بنابراین نوع ژل تزریقی در تزریق ژل لب بسیار مهم است.

ما در این مقاله به بررسی برخی از معتبرترین ژل های تزریقی می پردازیم.

ژل های بر پایه اسید هیالورونیک

همان طور در مطالب بالا عنوان شد، ژل های ژوویدرم بر پایه اسید هیالورورنیک هستند. به همین دلیل برای اطلاع بیشتر شما خواننده گرامی، در این بخش به توضیحی کوتاه در رابطه با ژل های بر پایه هیالورورنیک اسید می پردازیم.

ژل های بر پایه هیالورورنیک اسید توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. ترکیب اصلی این محصولات نیز بسیار شبیه به هم است و تفاوت اصلی آن ها در چگالی و ماندگاری است.

اسید هیالورونیک در ترکیب با مرطوب کننده ها، کرم های جوان کننده و سرم های صورت برای حفظ رطوبت پوست استفاده می شود. این ماده یکی از موثرترین و اساسی ترین مواد مورد استفاده در محصولات زیبایی و جوانسازی است.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

ماندگاری ژل های اسید هیالورورنیک حدود ۶ الی ۱۸ ماه است. بعد از این مدت، ژل به شکل طبیعی جذب می شود و فرد نیاز به مراجعه مجدد به کلینیک و تزریق ژل دارد.

یکی از مزایای ژل های بر پایه اسیدهیالورونیک این است که در صورتی که فرد بعد از تزریق از نتایج تزریق ژل ناراضی باشد، با استفاده از اسید هیالورونیداز ژل حل می شود و شرایط چهره فرد به قبل از تزریق برمی گردد، بدون اینکه عارضه ای بر چهره فرد باقی بماند. هیالورونیداز نوعی آنزیم است که اسید هیالورونیک را تجزیه می کند.

عوارضی از قبیل تورم و کبودی بر روی لب ها در ژل های بر پایه اسید هیالورونیک بسیار کم است.

  • ژل پروفایلو (Profhilo)

ژل پروفایلو محصول شرکت IBSA از کشور ایتالیا است. پروفایلو متشکل از اسید هیالورونیک فوق العاده خالص است و یک پیشرفت واقعی در عرصه مبارزه با عوارض پیری محسوب می شود. این ژل از طریق تخمیر باکتریایی از استرپتوکوک زوواپیدمیکوس تولید می شود.

پروفایلو تنها ژل هیبرید مبتنی بر هیالورونیک اسید است. در این ژل اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم و اسید هیالورونیک با وزن مولکولی زیاد با یکدیگر ترکیب شده اند. این دو نوع اسید هیالورونیک در ترکیب پروفایلو بدون اتصال دهنده های شیمیایی به یکدیگر متصل شد می شوند.

پروفایلو حاوی ۳۲ میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم و ۳۲ میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا است. در یک سرم حاوی ۳۲ سی سی پروفایلو، ۶۴ میلی گرم اسید هیالورونیک وجود دارد. این مقدار اسید هیالورونیک یکی از بالاترین غلظت های اسید هیالورونیک در محصولات جوانسازی و زیبایی است.

در این روش، غلظت بالایی از هیالورونیک اسید به لایه های عمیق پوست تزریق می شود و خود پوست با توجه به نیازش از آن برداشت می کند. همین ویژگی منحصر به فرد پروفایلو است که سبب لیفت زیبا و طبیعی، بدون حجم دهی در پوست می شود. در واقع پروفایلو سبب شکل دهی زیبا و طبیعی در کل پوست می شود و قادر به حجم دهی زیاد و اغراق آمیز نقاط خاص صورت نیست؛ اما با توجه به تکنولوژی منحصر به فردی که دارد، لیفت بسیار قوی در پوست ایجاد می کند.

تصویر ژل پروفایلو

ویژگی های منحصر به فرد پروفایلو

ترکیب منحصر به فرد پروفایلو سبب ویژگی های خاصی در این محصول شده است. برخی ویژگی های شاخص این محصول جدید به شرح زیر است:

  • ترکیب هیبرید حاصل از اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و پایین، نسبت به اسید هیالورونیک با وزن مولکولی پایین، منجر به آزادسازی طولانی مدت اسید هیالورونیک می شود. این نحوه عملکرد، برای بازسازی پوست بسیار مطلوب است. همچنین ترکیب جدید این محصول، نسبت به اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا در برابر آنزیم های طبیعی تجزیه کننده  اسید هیالورونیک، مقاومت بیشتری دارد؛
  • ترکیب هیبرید پروفایلو سبب افزایش کلاژن سازی نوع I  و III در فیبروبلاست و کلاژن نوع IV و VII در کراتینوسیت ها می شود. به همین دلیل هیدراتاسیون در درم و اپیدرم با کیفیت بهتری صورت می گیرد؛
  • پروفایلو لیفت طبیعی و قوی در کل پوست ایجاد می کند.
تزریق پروفایلو

پروفایلو در ۵ نقطه مشخص از هر سمت صورت انجام می شود. این نقاط توسط جمعی از کارشناسان و متخصص حرفه ای، مشخص شده است. این نقاط که تحت عنوان نقاط زیبایی زیستی یا BAP (Bio Aesthetic Points) شناخته شده اند، از اعصاب و رگ ها فاصله دارند و بیشترین انتشار اسید هیالورونیک از آن ها انجام
می شود. تزریق این ژل با استفاده از سرسوزن گیج ۲۹ انجام می شود.  میزان تزریق نیز ۱ سی سی در هر سمت صورت است. مناطق تزریق پروفایلو در صورت عبارت هستند از:

  • چانه : محل تلاقی خط فرضی عمودی از وسط چانه و خط افقی از ۳/۱  فوقانی همان خط، ۵/۱ سانتی متز به سمت گوشه لب؛
  • تراگوس : جلوتر از قسمت پایین تراگوس؛
  • برآمدگی گونه : ۲ سانتی متر خازج از گوشه خارجی چشم؛
  • پایه بینی : محل تلاقی خط فرضی از پره بینی به تراگوس و خط فرضی عمودی از وسط مردمک؛
  • زاویه ماندیبولار : ۱ سانتی متر بالاتر از زاویه مندیبل.

Bio Aesthetic Points

اثرات پروفایلو در پوست

این محصول منحصر به فرد با اثرات بسیار زیادی که در پوست دارد، سبب افزایش زیبایی و شادابی چهره می شود. مهم ترین اثرات این ژل در چهره در ادامه فهرست شده است:

  • لیفت قوی در پوست صورت؛
  • افزایش تولید کلاژن در پوست؛
  • رفع چین و چروک های پوستی،
  • رفع افتادگی و افزایش سفتی پوست؛
  • آبرسانی بیشتر و افزایش شفافیت پوست؛
  • بهبود تناژ و بافت پوست

عوارض بعد از تزریق پروفایلو نیز بسیار کم و در حد کبودی، تورم، قرمزی و خارش است که معمولا به طور خود به خود برطرف می شود.

  • ژل ژوویدرم (Juvéderm)

یکی از معتبرترین ژل های تزریقی لب، برند ژوویدرم است. ژوویدرم محصول کمپانی Allergan از کشور فرانسه است. کمپانی Allergan در زمینه تولید محصولات جوانسازی پوست فعالیت دارد. سری محصولات مختلف این برند برای برجسته کردن و فرم دادن به گونه و لب ها و نیز رفع چین و چروک های سطحی و عمیق بخش های مختلف صورت استفاده می شوند.

ژل های تولید شده در این شرکت بر پایه اسید هیالورونیک و تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هستند، کیفیت محصولات این برند بالا و عوارض جانبی آن بسیار کم است. از این محصولات به طور گسترده در بهبود چین و چروک های عمیق و سطحی صورت و حجم دهی به لب ها استفاده می شود؛ زیرا کیفیت محصولات این برند بسیار بالا و عوارض جانبی آن بسیار کم است.

Juvéderm Ultra Xc و Juvéderm Volbella XC از سری محصولات این برند هستند که مخصوص تزریق به ناحیه لب و اطراف دهان هستند. از این ژل ها برای درمان زیبایی افراد بالای ۲۱ سال استفاده می شود.

ژل ژوویدرم

  • ژل رووفیل (Revofil)

ژل رووفیل، محصول شرکت Cargen کشور کره جنوبی و از ژل های بر پایه اسید هیالورونیک است. ویژگی منحصر به فرد این محصول فناوری بیومیمتیک (زیست تقلید) و اسید هیالورونیک های با پیوندهای متقاطع (کراس لینکینگ) است. با توجه به فناوری به کار رفته در ساخت آن، کیفیت ویسکوزیته و کشسانی به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.

پس از تزریق رووفیل به زیر پوست، کلاژن سازی و تولید اسید هیالورونیک بیشتر می شود و همین تغییر سبب افزایش سفتی و لیفتینگ پوست خواهد شد.

رووفیل فاین (Revofil Fine)، رووفیل پلاس (Revofil Plus) و رووفیل اولترا  (Revofil Ultra) از محصولات این برند معروف هستند که کارآیی و ماندگاری متفاوتی دارند.

  • رووفیل فایل برای بهبود چین و چروک های سطحی پوست استفاده می شود و اثرات آن به مدت ۱۰ ماه ماندگار خواهد بود.
  • رووفیل پلاس به منظور درمان چین و چروک های عمیق و متوسط پوست به کار برده می شود و سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست نیز می شود. اثرات این محصول ۱۲ ماه ماندگار است.
  • رووفیل اولترا محتوی اولیگوپپتیدهای ۷۲ است که فرآیند تجزیه اسیدهیالورونیک در پوست را محدود می کنند. از این محصول شرکت Cargen نه تنها در اصلاح چین و چروک های متوسط و عمیق پوست استفاده می شود، بلکه به منظور لیفت پوست صورت، بدون نیاز به جراحی نیز کاربرد دارد. این ژل که به لایه های عمیق پوست تزریق می شود، در بهبود چین و چروک ها و خطوط نواحی خاص صورت از قبیل ناحیه پیشانی، گونه، فک، چانه و بینی استفاده می شود.

ژل رووفیل

  • ژل لب تئوسیال (Teosyal)

تئوسیال یکی دیگر از معتبرترین برندهای ژل های تزریقی است که در کشور سوئیس تولید می شود. ژل های تولیدی این کمپانی سوئیسی نیز بر پایه اسید هیالورونیک و غیرحیوانی هستند. این ژل ها دارای خاصیت الاستیسیته (کشسانی) و آبرسانی عالی هستند. ترکیب و فرمولاسیون این ژل ها به گونه ای است که برای پوست های حساس نیز قابل استفاده هستند.

 محصولات این برند، برای درمان چین و چروک های سطحی و عمیق و حجم دهی به لب ها ساخته شده اند. ژل های تئوسیال بر اساس محتوای اسید هیالورورنیک و پیوندهای موجود در آن، کاربردهای متفاوتی دارند.

تئوسیال کیس (Teosyal Kiss) یکی از محصولات با ویسکوزیته بالای این برند معتبر است که دارای کابردهای زیر است:

  • افزایش حجم لب؛
  • شکل دهی به لب؛
  • پرکردن چین و چروک های دهان.

بر اساس بررسی های بالینی، ژل تئوسیال کیس حدود ۹ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد؛ اما به هر حال ماندگاری اثرات این ژل متاثر از عواملی از قبیل سن، نوع پوست و سبک زندگی افراد است. این ژل حاوی لیدوکائین است. با وجود لیدوکائین، بیمار حین تزریق ژل دردی احساس نمی کند.

ژل تئوسیال

عوارض احتمالی تزریق ژل تئوسیال

برای استفاده از ژل های تئوسیال، تست قبل از تزریق نیاز نیست. این موضوع نشان دهنده ریسک پایین و عوارض کم بعداز درمان است. از آنجایی که این ترکیب بر پایه اسید هیالورونیک هستند و اسید هیالورورنیک در بدن انسان وجود دارد، سازگاری محصول با بافت های زیستی بالا است. به هر حال عوارض بعد از تزریق در تعدادی از افراد مشاهده شده است. برخی عوارض مشاهده شده بعد از تزریق ژل تئوسیال عبارتند از:

  • قرمزی، کبودی و درد جزئی در ناحیه تزریق؛

شدت کبودی در افراد مختلف متفاوت است. عملکرد پزشک در انتخاب محل مناسب تزریق و نحوه صحیح تزریق، سبب کاهش شدت کبودی می شود. این عوارض معمولا ظرف مدت ۷۲ ساعت فروکش می کنند. در بسیاری افراد، حتی همین عوارض نیز مشاهده نمی شوند. در صورت استفاده از تئوسیال کیس، عوارض کمی دیرتر بهبود پیدا می کنند و ممکن است ۱ هفته در چهره فرد باقی بمانند؛ اما در این حالت نیز جای نگرانی نیست و معمولا توصیه می شود فرد به زندگی روزمره خود بپردازد.

استفاده از تئوسیال برای زنانی که در دوران شیردهی هستند و زنانی که باردار هستند، توصیه نمی شود.

برای جلوگیری از طولانی شدن عوارض معمولا توصیه می شود که از گرما و سرمای شدید پرهیز شود. قبل از بهبود عوارض از اسکی، سونا، جکوزی و حمام آفتاب خودداری کنید. همچنین توصیه می شود که بلافاصله پس از درمان، افراد در معرض نور شدید آفتاب قرار نگیرند.

  • ژل لب رستیلن (Restylane)

یکی دیگر از ژل های بر پایه اسید هیالورونیک، ژل لب رستیلن است. محصولات مختلف رستیلن برای درمان چین و چروک های صورت و حجم دهی به گونه و لب استفاده می شود. ترکیب این ژل به گونه ای است که سازگاری بالایی با بافت های بدن دارد.

پس از تزریق ژل رستیلن، اسید هیالورونیک موجود در آن جذب پوست می شود. آب موجود در اسید مقداری حجم به پوست می دهد. علاوه بر این در ادامه اسید هیالورونیک آب بیشتری جذب می کند و سبب افزایش حجم بیشتری در زیر پوست می شود. اثرات این ژل حدود ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

ژل های رستیلن کاربردهای متفاوتی دارند که به شرح زیر است:

  • برجسته کردن لب ها؛
  • اصلاح خطوط اطراف لب؛
  • حجیم کردن گونه ها؛
  • رفع سیاهی دور چشم.

در افراد زیر استفاده از ژل های رستیلن توصیه نمی شود:

  • افرادی که به پروتئین های باکتریایی آلرژی دارند؛
  • افرادی که از داروهای رقیق کننده استفاده می کنند؛
  • زنانی که در دوران شیردهی یا بارداری هستند؛
  • افرادی که در سن زیر ۱۸ سال قرار دارند.

ژل رستلین

  • ژل لب استایلج (Stylage)

ژل استایلج محصول یک شرکت فرانسوی است. اثرات این ژل حدود ۶ الی ۱۲ ماه ماندگار است. ترکیب اصلی سری محصولات استایلج شامل اسید هیالورورنیک، لیدوکائین و مانیتول است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک یکی از ترکیبات اصلی بسیار از ژل ها و فیلرها است. این ماده در بدن انسان نیز وجود دارد و نقش موثری در تولید کلاژن دارد. کمبود اسید هیالورونیک سبب افتادگی و شل شدگی پوست، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، کمبود آب و چین خوردگی پوست می شود.

لیدوکائین

لیدوکائین ماده ای است که سبب کاهش احساس درد در افراد می شود. با حضور لیدوکائین حین تزریق ژل افراد دردی احساس نمی کنند. شرکت فرانسوی تولید کننده این ژل اولین شرکت تولید کننده ای بود که لیدوکائین را به ترکیب محصولات خود اضافه کرد و انقلابی واقعی در حوزه محصولات درمان زیبایی ایجاد کرد. البته برخی افراد نسبت به این ماده آلرژی دارند. بنابراین برای درمان های زیبایی این افراد از ژل های محتوی لیدوکائین استفاده نمی شود.

مانیتول

مانیتول یک نوع آنتی اکسیدان است. وجود این ماده  در ترکیب ژل های استایلج، سبب کاهش احتمال بروز عوارض از قبیل التهاب و تخریب ژل شده است. این ماده، یک ماده طبیعی است که در بسیاری از گیاهان و میوه ها وجود دارد. با وجود این ماده حتی عوارض جزئی از قبیل احساس درد، قرمزی و کبودی، تورم، حساسیت و خارش بعد از عمل کاهش می یابند و بهترین نتیجه حاصل می شود.

سری محصولات استایلج شامل انواع ژل های زیر می شود:

  • Vivacy Stylage Hydro؛
  • Stylage Hydromax؛
  • Stylage S؛
  • Stylage M؛
  • Stylage L؛
  • Stylage XL؛
  • Stylage Special Lips؛
  • Stylage XXL.

استالیج

از بین محصولات مختلف عنوان شده در بالا، Stylage Specia Lips مخصوص تزریق به لب ها است و قابلیت ایجاد تغییرات زیر در لب ها را دارد:

  • افزایش حجم لب ها؛
  • بهبود خطوط روی لب؛
  • هیدارته شدن لب ها؛
  • اصلاح و مشخص کردن کانتورها.

  • ژل لب بلترو (Belotero)

بلترو یکی از محصولات شرکت آلمانی Merz است که در سال ۲۰۱۱ مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفت. شرکت Merz، طیف وسیعی از ژل های بر پایه اسید هیالورورنیک را تولید می کند. سری محصولات بلترو، برای درمان نواحی مختلف کاربرد دارند. این محصولات علاوه بر اینکه در افزایش حجم گونه ها و لب ها به کار می روند در رفع چین و چروک های سطحی و عمیق صورت نیز کاربرد دارند.

Belotero Soft یکی از محصولات این شرکت است که برای اصلاح خطوط بسیار ریز صورت استفاده می شود و Belotero Volume از دیگر محصولات آن، برای بازگرداندن حجم کم شده گونه ها، بینی و لب استفاده می شود.

اسید هیالورونیک موجود در ژل بلترو به آب موجود در پوست متصل می شود و سبب رفع خطوط و چین و چروک ها می شود. برخی محصولات بلترو از حجم بیشتری برخوردارند. این محصولات برای افزایش حجم و برجسته کردن، لب ها، گونه ها و چانه به کار می روند. ژل های بلترو نیز حاوی لیدوکائین هستند. با توجه به محتوی لیدوکائین در آن، تزریق این ژل درد چندانی برای افراد ندارد.

ژل بلترو بر اساس ناحیه تحت درمان و نوع ژل مورد استفاده، ماندگاری حدود ۶ الی ۱۸ ماه دارد.

بلترو یک ماده ایمن برای تمام افراد است؛ اما توصیه می شود که افراد زیر ۱۸ سال، زنان باردار، زنانی که در دوره شیردهی هستند و افرادی که سابقه آلرژی شدید یا چند گانه دارند، از این ژل استفاده نکنند.

ژل لب بلوترو

  • ژل آلیاکسین (Aliaxine)

آلیاکسین، یکی دیگر از معتبرترین ژل های تزریقی لب و محصول کشور سوئیس است. این ژل که منشا غیرحیوانی دارد از طریق تخمیر باکتریایی به وجود می آید. آلیاکسین نیز مانند دیگر ژل های مورد بررسی در این مقاله، بر پایه اسید هیالورونیک است. این ژل از سه طریق سبب جوانسازی و افزایش زیبایی چهره می شود:

  • حجم دادن به بخش های مختلف صورت؛
  • رفع چین و چروک ها و ایجاد پوستی صاف؛
  • رفع سیاهی زیر چشم.

مناطقی از صورت که توسط ژل آلیاکسین حجیم می شوند عبارت هستند از:

  • لب ها؛
  • چانه؛
  • گونه.

آلیاکسین نیز یکی از انواع ژل های موقتی است. فواصل تکرار درمان یا به عبارت دیگر، ماندگاری این ژل به ویژگی های فردی از قبیل فیزیولوژی، نوع پوست، آناتومی، سن و سبک زندگی بستگی دارد؛ اما معمولا برای حفظ نتایج حاصل از تزریق آلیاکسین، لازم است که هر ۱۲ ماه یک بار ژل مجدد تزریق شود.

تزریق آلیاکسین نیز همانند دیگر درمان های زیبایی و تزریق دیگر ژل ها بدون عارضه نیست. عوارضی از قبیل قرمزی و کبودی، خارش، سفت شدن، درد، تورم و گره گره شدن، برخی از عوارض پس از تزریق ژل آلیاکسین هستند؛ البته این عوارض پس از چند روز کاملا برطرف می شوند.

ژل آلیاکسین

  • ژل الانسه (Ellanse)

این ژل برخلاف دیگر ژل های نام برده شده در این مقاله بر پایه اسید هیالورونیک نیست. مواد تشکیل دهنده این فیلرها شامل میکرواسفرهای پلی کاپرولاکتون (PCL) و کربوکسی متیل سلولز (CMC) است. این مواد به طور طبیعی توسط بدن به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شوند.

PCL، در واقع یک ماده پزشکی قابل جذب است. بخیه های قابل جذب و ایمپلنت های ارتوپدی همگی از جنس این ماده هستند. CMC نیز مانند PCL ماده پزشکی قابل جذب است. از این ماده نیز در صنایع پزشکی، آرایشی و دارویی و همچنین برای جراحی فک و دهان استفاده می شود. هر دو ماده دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا هستند.

بعد از تزریق ژل الانسه در بدن دو اتفاق می افتد:

  • با توجه به وجود میکروسفرهای درون ترکیب ژل الانسه، این ژل بلافاصله بعد از تزریق بخش هایی از پوست که حجم آن ها کم شده است را تحت تاثیر قرار می دهد و بیمار شاهد ایجا تغییر در این قسمت ها خواهد بود؛
  • بخش دوم تاثیرات این ژل طولانی مدت است. چند ماه بعد از تزریق، میکروسفرها موجب کلاژن سازی در بدن می شوند. تولید کلاژن سبب جبران کاهش حجم ایجاد شده در پوست می شود.

عوارضی از قبیل قرمزی، حساسیت، تورم، خارش بعد از تزریق این ژل نیز بروز پیدا می کنند که معمولا بعد از ۱ الی ۲ روز برطرف می شوند.

از ویژگی های منحصر به فرد ژل الانسه اثرات طبیعی و ماندگاری بالای آن است. ماندگاری در محصولات مختلف این ژل ۱ الی ۴ سال است. Ellanse –S ماندگاری ۱ سال؛ Ellanse-M ماندگاری ۲ سال؛ Ellanse-L ماندگاری ۳ سال و Ellanse-E ماندگاری ۴ سال دارند.

تفاوت هایی بین ژل های بر پایه اسید هیالورورنیک غیر حیوانی و الانسه وجود دارد. این تفاوت ها به شرح زیر است:

  • برای دست یابی به نتیجه مد نظر در تزریق با الانسه به ۱۷ درصد حجم کمتر از مواد نیاز است؛
  • استفاده از ژل های الانسه باعث افزایش حجم بیشتر نسبت به ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک می شود؛
  • ماندگاری ژل های الانسه نسبت به ژل های بر پایه اسید هیالورونیک بیشتر است.

ژل الانسه

تزریق معتبرترین ژل ها در کلینیک ساعی

کلینیک پوست و موی ساعی متشکل از کادری متعهد و با دانش، سابقه ای موفق در ارائه خدمات مختلف پوست و زیبایی دارد. افتخار پزشکان و پرسنل کلینیک ساعی، رضایت خاطر مراجعه کنندگان است. پزشکان متعهدی که در این مرکز مشغول ارائه خدمات به هموطنان و همشهریان خود هستند، بر اساس وظیفه انسانی که بر عهده دارند، همواره سلامتی و رضایت خاطر مراجعه کنندگان را اولویت اول کار خود قرار می دهند.

یکی از خدماتی که در این مرکز ارائه می شود، تزریق ژل است که با استفاده از بهترین مواد و توسط مجرب ترین پزشکان شهر انجام می شود. در صورتی که هر گونه پرسشی در این رابطه دارید، لطفا با شماره های ۸۸۱۹۳۱۴۶-۰۲۱ و ۰۲۱-۸۸۶۶۴۱۴۴ (خط ویژه) تماس بگیرید. پرسنل درمانی این مرکز، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما  هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 15

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا