تزریق ژل و چربیخدمات درمانی و زیباییخدمات کلینیک ساعی

تزریق ژل زیر چشم |‌ درمان قطعی سیاهی و گودی چشم

0
(0)

عواملی مثل ژنتیک، برخی از بیماری‌های زمینه‌ای، حساسیت، استرس، ضربه به اطراف چشم و استفاده از مواد آرایشی بی‌کیفیت می‌تواند باعث سیاهی و گودی چشم در افراد شود. صرف‌نظر از علت ایجاد سیاهی و گودی چشم وجود آن قطعاً تأثیر منفی بر چهره افراد می‌گذارد و جذابیت صورت فرد را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. افرادی که با این مشکل مواجه می‌شوند همیشه در دوراهی استفاده از روش خانگی یا روش کلینیکی مردد هستند که قطعاً روش کلینیکی می‌تواند اثرگذاری بیشتری برای افراد داشته باشد.

بهترین روش کلینیکی برای درمان سیاهی و گودی چشم، تزریق ژل زیر چشم است که چون در کلینیک و توسط پزشک متخصص انجام می‌شود نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. تزریق ژل زیر چشم عوارض بسیار کمی دارد و از لحاظ هزینه نیز بسیار مناسب است. شما با استفاده از تزریق ژل زیر چشم می‌توانید در مدت کوتاهی سیاهی و گودی چشم خود را از بین ببرید. حال آنکه روش‌های خانگی در اکثر موارد پاسخگو نبوده و یا در بلندمدت اثرات خود را نشان می‌دهند.

چه روشی برای درمان قطعی  سیاهی و گودی چشم مناسب است؟

در مورد سیاهی و گودی چشم باورهایی در میان افراد وجود دارد که از اساس غلط است. اینکه کرم‌های دور چشم درمان قطعی گودی زیر چشم هستند، یا خواب بیشتر گودی زیر چشم را از بین خواهد برد و یا اینکه استفاده از یخ می‌تواند سیاهی و گودی چشم را برطرف کند صحیح نیستند و افرادی که به دنبال درمان قطعی سیاهی و گودی چشم هستند بهتر است که روش‌های کلینیکی را انتخاب کنند.

روش‌هایی مثل اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی، مصرف آب کافی، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب، مصرف شیر و ماساژ در ناحیه زیر چشم اگرچه می‌تواند در از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم مفید باشد اما نتیجه قطعی و مؤثری برای فرد ایجاد نمی‌کند. بنابراین بهتر است که روش‌های کلینیکی مثل تزریق ژل زیر چشم را امتحان کنید. تزریق ژل اگر در کلینیک‌های معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، می‌تواند یک نتیجه ماندگار و مناسب برای چهره فرد داشته باشد.

"تزریق

تزریق ژل زیر چشم چگونه انجام می‌شود؟

قبل از عمل پزشک متخصص یک سری تست‌های سلامتی از شما می‌گیرد و از سوابق بیماری‌های شما می‌پرسد. در جلسات پیش از عمل پزشک متخصص توصیه‌های مهمی به شما می‌کند که حتماً باید به آن‌ها دقت کنید. بعد از مراجعه برای عمل تزریق ژل زیر چشم، قسمت‌هایی از ناحیه زیر چشم نشانه‌گذاری می‌شود و سپس ناحیه موردنظر به‌صورت موضعی بی‌حس می‌شود. بعد از آن مقدار مشخصی ژل به ناحیه موردنظر تزریق می‌شود. مقدار ژل استفاده شده بسته به گودی زیر چشم و نظر پزشک متخصص انتخاب می‌شود.  بهتر است بدانید که تزریق ژل علاوه بر پر کردن گودی زیر چشم سبب رفع سیاهی زیر چشم نیز می‌شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

مزایای تزریق ژل زیر چشم چیست؟

تزریق ژل زیر چشم کمترین عوارض را برای افراد خواهد داشت و فرد بیمار در طی انجام آن هیچ دردی احساس نخواهد کرد. مهم‌ترین مزیت تزریق ژل زیر چشم مؤثر بودن و ماندگاری بالای آن است که این امر باعث شده است این روش از جمله روش‌های پرطرفدار در عمل‌های زیبایی باشد.

از جمله مزیت‌های دیگر تزریق ژل زیر چشم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • برطرف کردن تیرگی‌های موجود در زیر چشم‌ها
  • از بین بردن چین و چروک‌های ریز و درشت موجود در اطراف چشم
  • به وجود آوردن شادابی در ناحیه چشم‌ها
  • جوان‌سازی چشم‌ها
  • از بین رفتن گودی‌های ناحیه زیر چشم
  • حجیم‌تر شدن ناحیه زیر چشم

نتیجه تزریق ژل به زیر چشم و ماندگاری آن چگونه است؟

زمانی که تزریق ژل زیر چشم انجام می‌شود موادی که در ژل وجود دارد به‌مرور توسط بدن جذب می‌شود. این‌که چه مدتی طول می‌کشد تا اثرات تزریق ژل از بین برود به نوع ژل، نحوه تزریق و خصوصیات پوستی و بدنی فرد بستگی دارد. ناحیه زیر چشم دارای تحرک کمتری است و به همین علت بعضی از برندهای ژل تا دو سال بعد از تزریق ماندگاری خواهند داشت. برای ماندگاری بیشتر توصیه می‌شود که از ماساژ دادن ناحیه زیر چشم خودداری نمایید.

معمولاً پزشک مقدار بیشتری از حد نیاز، ژل را به زیر پوست تزریق می‌کند و دلیل آن این است که در روزهای اول جذب ژل بیشتر خواهد بود. پس اگر بعد از عمل متوجه شدید که مقدار تزریق بیش از حد نیاز بوده است نگران نشوید. چرا که مقدار زیادی از آن جذب می‌شود و مقداری از آن نیز به خاطر تورم بعد از عمل می‌باشد. نتیجه تزریق ژل زیر چشم حداکثر بعد از یک هفته به‌خوبی مشخص خواهد شد.

"تزریق

عوارض ناشی از تزریق ژل زیر چشم چیست؟

اغلب عوارضی که برای تزریق ژل زیر چشم گزارش می‌شود نتیجه مراجعه افراد به مراکز نامعتبر و افراد بدون تجربه در عمل‌های زیبایی است. همچنین استفاده از ژل‌های نامناسب برای تزریق نیز می‌تواند سبب ایجاد عوارض جانبی برای فرد شود. بنابراین بهترین کار مراجعه به کلینیک‌های معتبر و انجام تزریق توسط پزشک متخصص و باتجربه است.

دقت کنید که اگر تزریق زیر چشم در مراکز نامعتبر انجام شود ممکن است سبب انسداد رگ‌های زیر چشم، کبودی طولانی‌مدت، آسیب بافتی و ایجاد عفونت‌های پنهان در افراد شود. تورمی که ناشی از تزریق ژل زیر چشم است به‌سرعت رفع می‌شود و نگرانی خاصی برای افراد نخواهد داشت. به طور کلی اگر این تزریق در کلینیک‌های معتبر انجام شود کمترین عوارض جانبی را برای فرد به همراه خواهد داشت.

تزریق ژل زیر چشم علاوه بر پر کردن گودی زیر چشم سبب رفع سیاهی در این ناحیه نیز می‌شود. دقت کنید که حتماً این تزریق را در کلینیک‌های معتبر انجام دهید تا دچار عوارض بعد از عمل نشوید. کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی بهترین کلینیک در تزریق ژل زیر چشم است که علاوه بر اینکه از مرغوب‌ترین ژل‌های تزریق استفاده می‌کند، کادری مجرب و متخصص نیز دارد و افرادی که برای تزریق ژل به این مرکز مراجعه می‌کنند بهترین نتیجه را خواهند گرفت.

جهت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید
  • مشاوره کاشت مو و کاشت ابرو : 09193697383
  • مشاوره خدمات زیبایی : 09198528528
  • صفحه اختصاصی کلینیک ساعی در اینستاگرام : instagram.com/clinic.saee

منبع : harpersbazaar

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا