خدمات کلینیک ساعی

لیزر موهای زائد

0
(0)

لیزر موهای زائد یکی از راه های از بین بردن موهای زائد به صورت غیر تهاجمی میباشد که با توجه به میزان رضایت حداکثری بانوان محترم ازین روش  نسبت به سایر روشها در چند سال اخیر، استقبال چشمگیری شده است.

همانطور که میدانیم پاکیزگی و نظافت بدن و صورت از دیرباز مورد توجه همگان بوده و انتخاب بهترین و مناسب ترین روش برای زدودن موهای زائد (مخصوصا موهای زائد صورت)، دغدغه ذهنی بسیار مهمی میباشد.ازین روی ما سعی میکنیم در ادامه به ذکر توضیحات مختصر و کاربردی برای آشنایی بهتر با فواید و مزایای لیزر موهای زائد صورت بپردازیم.

استفاده از لیزر در رفع موهای زائد صورت

لیزر برای رفع موهای زائد صورت، روشی تاثیرگذار و دارای اثربخشی فراوانی است. دیگر روش ها شاید از لحاظ قیمت پایین بوده و مورد استفاده اکثر مردم قرار گیرد ، اما خروجی و رضایت حداکثری این روش، بسیاری را بر استفاده از آن ترغیب می کند.

لیزر برای کسانی که رشد بیش از حد موی بدن و صورت دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد. این روش در طی چند مرحله و با زمان بندی مناسب ،زیر نظر متخصصان این حوزه انجام می شود.

کلینیک تخصصی ساعی با ارائه امکانات و خدمات تخصصی زیبایی من جمله لیزر موهای زائد صورت در خدمت مراجعین محترم می باشد. می توانید برای مشاوره با همکاران ما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر و فواید بالای آن در از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، در جرگه گروهی از افرادی باشید که ازین روش استفاده می کنند.

فواید لیزر موهای زائد صورت

از مهمترین فواید لیزر موهای زائد صورت، عدم بستری شدن و تسهیل در امر انجام آن می توان ذکر کرد. لیزر در دسته روش های غیر تهامی درمانی قرار می گیرد و با توجه به نقاط مورد نیاز برای عمل لیزر طول و تعداد جلسات مراجعه،برای هر کسی قابل تعیین می باشد. از طرفی در مقایسه با سایر روش ها درد و ناراحتی کمتری دارد و سعی شده است تا از ایجاد زخم و یا تغییر رنگدانه اجتناب کرده و اثر بخشی را به بالاترین حد خود برسانند.

این روش برای افرادی با پوست روشن و تا حدودی پوست محکم، مناسب می باشد که همچنین دارای موهایی با ضخامت بالا هستند.ازسوی دیگر، میزان دفعات استفاده از این روش برای افراد مختلف، فرق دارد و نوع پوست، بحث وراثت و ژنتیک افراد،ضخامت یا نازکی موها از موارد تاثیرگذار برای لیزر موهای صورت می باشد. تعداد جلسات انجام لیزر عموما بین ۳ الی ۴ جلسه با توجه به نوع پوست بیمار و نظر پزشک متخصص تعیین می شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا