جوانسازی واژنواژن تراپی

کربوکسی تراپی واژن در تهران | مزایا و معایب آن

0
(0)

کربوکسی تراپی واژن از جمله ایمن‌ترین و کم عارضه ترین عمل‌های زیبایی دستگاه تناسلی خانم‌ها است که با استفاده از تنگ شدن و جوان‌سازی واژن انجام می‌گیرد. اگر برای انجام این عمل به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید شاهد نتایج فوق‌العاده آن خواهید شد و با پرداخت یک هزینه مناسب می‌توانید بهترین نتیجه را بگیرید. کلینیک تخصصی ساعی با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و پزشکان متخصص، واژن تراپی را بدون درد و خونریزی برای خانم‌ها انجام می‌دهد و از این طریق رضایت جنسی آن‌ها در حین آمیزش افزایش می‌یابد. در ادامه ضمن معرفی کربوکسی تراپی به مزایا و معایب آن می‌پردازیم.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی از جمله ایمن‌ترین عمل‌های زیبایی واژن است که از طریق یک دستگاه مخصوص انجام می‌شود و با کربوکسی تراپی و تزریق باعث افزایش گردش خون در ناحیه موردنظر می‌شود. روش کربوکسی تراپی با استفاده از گاز دی اکسید کربن انجام می‌شود. این عمل که تاییدیه FDA را نیز دارد با افزایش غلظت گاز دی اکسید کربن، باعث جدا شدن هموگلوبین و در اختیار بافت واژن قرار می‌گیرد. این گاز که با استفاده از دستگاه به ناحیه واژن می‌رسد باعث می‌شود عروق تازه‌ای را تولید نماید و گردش خون افزایش می‌یابد.

کربوکسی تراپی
کربوکسی تراپی

بعضی از افراد تصور می‌کنند که گاز دی اکسید کربن برای بدن ضرر دارد و این گاز چون سمی است برای بدن عوارضی به همراه دارد. در حالی که این تصور صحیح نیست. دی اکسید کربن باعث می‌شود عمل اکسیژن رسانی به‌خوبی انجام شود و همچنین کلاژن سازی در بافت واژن انجام می‌گیرد.

دستگاه کربوکسی تراپی دارای مخزنی برای نگهداری دی اکسید کربن است که پزشک می‌تواند میزان سرعت انتقال این گاز در لوله‌ها را کنترل نماید و با نظر خود تنظیم نماید. گاز دی اکسید کربن از مخزن خارج شده و سپس به لوله‌ای فیلتر دار و استریل منتقل می‌شود و سپس توسط یک سوزن باریک به پوست بیمار تزریق می‌شود. مهم است که این کار توسط پزشک متخصص و با دستگاه‌های مخصوص انجام شود تا بیمار بهترین نتیجه را بگیرد.

واژن تراپی با دستگاه کربوکسی تراپی چه مزایایی دارد؟

استفاده از این دستگاه برای جوان‌سازی و تنگ کردن واژن مزایای زیادی دارد و به همین دلیل است که امروزه توسط خانم‌ها مورد استقبال قرار گرفته است. کربوکسی تراپی بهترین راه‌حل برای برطرف کردن تیرگی واژن است. تیرگی واژن یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم‌ها با آن مواجه هستند و این تیرگی زیبایی واژن آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث نارضایتی شریک جنسی آن‌ها می‌شود. سفیدی واژن در همان یک جلسه انجام می‌شود و افراد می‌توانند نتایج آن را به‌خوبی مشاهده کنند. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه کربوکسی تراپی برای واژن می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • درمان خشکی واژن: خشکی واژن زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها است و باعث ناراحتی در خانم‌ها می‌شود.
  • از بین بردن درد و خارش در هنگام برقراری رابطه جنسی: درد و خارش از جمله مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در هنگام نزدیکی با آن مواجه می‌شوند. واژن تراپی این درد و خارش را از بین می‌برد و به بالا بردن لذت در هنگام نزدیکی کمک می‌کند.
  • افزایش بنیه جنسی: بسیاری از خانم‌ها دچار مشکلات جنسی هستند که با واژن تراپی می‌توانند نیروی جنسی خود را تقویت کنند.
  • افزایش زیبایی واژن: زیبایی ظاهری واژن باعث انجام آمیزش جنسی پایدار و با کیفیت در خانم‌ها می‌شود.
  • زمان کم عمل: شما می‌توانید در یک جلسه واژن تراپی را انجام دهید و نتیجه آن را مشاهده نمایید. این مورد در سایر عمل‌های مشابه وجود ندارد.
  • عمل سرپایی بدون درد: بسیاری از افراد از وجود درد در هنگام عمل اضطراب دارند و ترجیح می‌دهند روشی را انتخاب کنند که علاوه بر اینکه عوارضی نداشته باشد درد و خونریزی برای آن‌ها به همراه نداشته باشد. کربوکسی تراپی واژن از جمله بهترین روش‌های واژن تراپی است که به صورت سرپایی و در یک جلسه انجام می‌شود و نتایج فوق‌العاده‌ای برای خانم‌ها به همراه دارد.
  • از بین بردن سلولیت و چین و چروک اطراف واژن: پوست‌های اضافی و چین و چروک‌های اطراف واژن با استفاده از این عمل غیرتهاجمی از بین می‌رود. این باعث می‌شود جوان‌سازی واژن به‌خوبی انجام شود.

معایب واژن تراپی با دستگاه کربوکسی تراپی چیست؟

واقعیت این است که این عمل از جمله بهترین روش‌های رفع تیرگی واژن و جوان‌سازی واژن است که توسط بسیاری از پزشکان معتبر تایید شده است و در بین خانم‌ها نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. به طور کلی این روش معایب خاصی ندارد ولی ممکن است در بعضی مواقع افرادی که دچار حساسیت هستند تورم و عفونت کمی را در ناحیه تناسلی خود احساس کنند. بهتر است که تا 24 ساعت بعد از کربوکسی تراپی واژن به حمام، استخر و جکوزی نروید. اگر مشکلاتی نظیر خارش بعد از عمل، خونریزی و یا درد بعد از عمل داشتید حتماً با پزشک خود مشورت کنید و از داروهایی که برای شما تجویز کرده است استفاده نمایید تا مشکلات شما برطرف شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

واژن تراپی
واژن تراپی

اگر از بیماری‌های قلبی و عروقی رنج می‌برید و یا دارای دیابت هستید بهتر است که قبل از عمل حتماً با پزشک خود مشورت نمایید. همچنین در پاسخ سؤالات پزشک در جلسه اول پاسخ‌های صحیح ارائه بدهید تا بتوانید بهترین نتیجه را از واژن تراپی دریافت نمایید. اطلاعاتی در مورد عادت ماهانه، تعداد نزدیکی شما در ماه و آخرین مرتبه نزدیکی، عادات غذایی و عادات جنسی شما از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که بهتر است حتماً به اطلاع پزشک خود برسانید.

هزینه کربوکسی تراپی واژن در تهران چقدر است؟

به صورت کلی هزینه انجام تنگ کردن واژن و رفع تیرگی واژن با این روش در مقایسه با سایر روش‌ها بسیار مناسب است و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد از آن استقبال کنند. هزینه انجام کربوکسی تراپی واژن به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به صورت موردی به این موارد اشاره می‌نماییم.

  • کلینیکی که در آن کربوکسی تراپی انجام می‌شود.
  • مهارت پزشکانی که این عمل را برای بیماران انجام می‌دهند.
  • کیفیت دستگاه‌هایی که در کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • شهری که در آن قصد دارید از خدمات واژن تراپی و تنگ کردن واژن استفاده کنید.
  • خدمات جانبی که کلینیک موردنظر به بیماران خود ارائه می‌دهد.

کربوکسی تراپی واژن در کنار لابیاپلاستی از جمله بهترین عمل‌های زیبایی واژن است که علاوه بر تنگ کردن واژن به رفع تیرگی واژن نیز کمک زیادی می‌کند. به علت حساسیت زیاد ناحیه تناسلی در خانم‌ها بهتر است که این عمل در کلینیک‌های معتبر انجام شود. کلینیک تخصصی پوست و مو ساعی بهترین کلینیک در زمینه ارائه خدمات واژن تراپی در تهران است که با بهره‌گیری از بهترین پزشکان آماده خدمات جوان‌سازی واژن به بیماران است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا