جوانسازی واژن

هزینه جوانسازی واژن در تهران

5
(2)

اغلب بانوان در زمان صحبت از مسائل و مشکلات جنسی خجالت می‌کشند و از بازگو کردن مشکلات خود خودداری می‌کنند. صحبت کردن در مورد این معظلات در بین بانوان همیشه یک مورد پنهانی و خصوصی بوده است و باید تنها خود زن از آن مشکل مطلع باشد.یکی از این مشکلات عدم رضایت بانوان از شکل ظاهری واژن است.این معظل می‌تواند به دلیل ورزش‌های سنگین ،پوشیدن لباس‌های نامناسب و تنگ ، یا حتی رابطه جنسی ایجاد شود. برای فهمیدن هزینه جوانسازی واژن می توانید مقاله ی زیر را مطالعه کنید .

جوانسازی به وسیله لابیاپلاستی

امروزه بانوان علاوه بر توجه به زیبای ظاهر خود به زیبایی اندام‌های بدن خودنیز توجه ویژه دارند. این امر باعث شده که روش‌های جدید و به روزی جهت انجام این فرایند‌های زیبایی ایجاد شود. زیبایی ظاهر اندام‌های جنسی بانوان یکی از مواردی است که توجه اکثر بانوان را به خود جلب کرده است.لابیاپلاستی یک عمل جراحی است که پزشک معالج می‌تواند اندازه و شکل واژن را به صورت طبیعی و نرمال دربیاورد و به رفع مشکلات کمک شایانی کند.برخی از بانوان به طور مادرزادی با این مشکل متولد می‌شوند و برخی نیز به دلیل زایمان‌های مکرر یا افزایش سن دچار تغییر شکل ظاهری لابیا درواژن خود می‌شوند.

جوانسازی به روش لابیاپلاستی
جوانسازی به روش لابیاپلاستی

بسیاری ازمشکلاتی که بر اثر عوامل مختلف ایجاد خواهند شد پس از انجام جراحی لابیا تسکین پیدا خواهد کرد.عمل جراحی لابیا لبه‌های داخلی و یا خارجی واژن را کوتاه می‌کند و به اصلاح شکل ظاهری می‌پردازد.

جوانسازی واژن در تهران

در روش جوانسازی واژن پزشک معالج با استفاده از لیزر ،برش لابیاها به وسیله لیزر انجام می‌شود.با توجه به حساسیت‌های منطقه واژن و مقدار زیاد عصب در ناحیه واژن ، فرایند جوانسازی با استفاده از لیزرانجام می‌شود ودوره نقاهت بسیار کوتاه تری نسبت به روش‌های قدیمی دارد.

یکی دیگر از مزایای جراحی به وسیله لیزر این است که دوره نقاهت بیمار بسیار کوتاه تر است زیرا لیزر باعث انعقاد سریع خون و جلوگیری از خونریزی و التهاب می‌شود.امروزه جوان سازی واژن می‌تواند بدون بی حسی و بیهوشی انجام شود و نسبت به روش‌های قدیمی با کمترین درد و دوره نقاهت کوتاه انجام شود.

یکی از سوالات در رابطه با فرایند‌های زیبایی این است که هزینه آن چقدر است؟عوامل بسیاری بر هزینه‌های جوان سازی واژن تاثیر دارد که این عوامل می توانند در هزینه‌های این فرایند تاثیر بسزایی ایجاد کند.بهترین راه برای تعیین هزینه‌های جوان سازی واژن مراجعه و معاینه توسط پزشک معالج است.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

هزینه جوان سازی واژن با توجه به سابقه و تجارب متخصصان کلینیک یا بیمارستان معمولا از پایه قیمتی 7میلیون تومان شروع خواهد شد .

الیته می توان این قیمت رابا توجه به عوامل مختلف زیاد یا کم کرد.شما می توانید با توجه به نظر پزشک و معاینات انجام شده براورد دقیقی از هزینه های پیش روی این عمل زیبایی داشته باشید.

هزینه جوانسازی واژن در تهران

هزینه جوانسازی واژن و لابیاپلاستی یکی از فرایندهای زیبایی در بسیاری از کشورهای مختلف است.با توجه به مقایسه هزینه های این عمل در سایر کشورهای خارجی ، بسیاری از افراد برای انجام جوانسازی واژن به ایران سفر می‌کنند .شما نیز می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر و با مشاوره از پزشک های با تجربه و متخصص از نتیجه کار و هزینه های پیش رو مطلع شوید.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه جوانسازی واژن

عوامل متفاوتی می توانند بر هزینه‌های جوانسازی واژن تاثیر گذارباشد از جمله این عوامل عبارتند از:

۱- تجربه و مهارت پزشک معالج

 تجربه و مهارت پزشک می‌تواندیکی از عوامل مهم در هزینه‌های جوانسازی واژن باشد.

تجربه و مهارت پزشک در هزینه جوانسازی واژن
تجربه و مهارت پزشک در هزینه جوانسازی واژن

۲- شکل و ظاهر لابیا

 میزان مشکل و شکل ظاهری لابیا می‌توانددر انجام فرایند جراحی تاثیر گذار باشد.

۳- تعداد برش‌های مورد نیاز برای دستیابی به نتیجه

 پزشک معالج با توجه به تعداد برش‌های موردنیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب ،زمان بیشتری را صرف عمل جراحی می‌کند و این امر در هزینه‌های جاری تاثیرگذار است.

۴- ابزار‌ها و موارد مصرفی برای انجام جراحی 

در برخی جراحی‌ها پزشک با استفاده از بخیه به تصحیح شکل ظاهری لابیا می‌پردازد و در برخی روش‌ها نیز با استفاده از لیزر انجام می‌شود.

۵- محل کلینیک یا بیمارستان 

محل کلینیک یا بیمارستان می‌تواند یکی از عوامل مهم در هزینه‌های جاری باشد .کلینیک‌های باتجربه و با پزشک‌های متخصص به دلیل انجام عمل‌های متعدد می‌توانند تضمینی برموفقیت جراحی باشند.

۶- دارا بودن بیمه

یکی دیگر از عواملی که در هزینه تاثیرگذار است،بیمه داشتن یا نداشتن فرد است. در بیماران دارای بیمه بخش زیادی از هزینه‌های جراحی توسط بیمه پرداخت می‌شود.

واژن تراپی و لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی است که نیازی به بیهوشی ندارد و جز جراحی‌های بسیار سبک است که دوره نقاهت بسیار کوتاه تری دارد.معمولا لابیاپلاستی به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می‌شود و به وسیله بی حسی موضعی انجام پذیر است.عمل لابیاپلاستی بدون درد است و با توجه به بی حسی موضعی می توان درد را کنترل و کاهش داد.

واژن تراپی
واژن تراپی

انجام این فرایند می‌تواندبه صورت سرپایی انجام شود و معمولا حدود 45 دقیقه تا یک ساعت انجام می‌شود.دراین روش چون از لیزر استفاده می‌شود نیازی به بخیه نیست زیرا لیزر می‌تواندهمزمان با برش و انعقاد خون را انجام دهد.

مزایای جوانسازی واژن به وسیله لابیاپلاستی

جوانسازی واژن به وسیله لابیاپلاستی دارای مزایای است که به ذکر این مزایا می‌پردازیم:

بی حسی موضعی 

در این روش پزشک معالج دیگر سراغ بیهوشی نخواهد رفت و با توجه به بی حسی موضعی می‌تواند به راحتی و بدون مشکل کارجوانسازی را انجام دهد.

بدون درد و خونریزی

در این روش به دلیل استفاده از لیزر خونریزی و درد کاهش می‌یابد زیرا پزشک با استفاده از لیزر از برش‌های بیهود و بخیه فارق می‌شود و به راحتی به وسیله لیزر بدون در و خونریزی فرم ظاهری لابیا را تصحیح می‌کند.

دوره نقاهت کمتر از یک روز

در این روش فرد می‌تواند به مدت یک روز در منزل استراحت کند و اگر مشکل خاصی نداشت به کارهای روزمره خود بازگردد.

تصحیح شکل ظاهری و فرم لابیا: در این روش به دلیل استفاده از متد‌های به روز می‌توان در کمترین زمان و با کمترین خطر به نتیجه دلخواه رسید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 5 / 5. تعداد رای ها 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا