خدمات کلینیک ساعیفرمدهی بینی

هزینه عمل بینی سال 1402 در کلینیک ساعی

0
(0)

هزینه عمل بینی

امروزه بسیاری از افراد به فکر انجام جراحی بینی هستند، برخی برای زیبایی و برخی برای درمان دست به جراحی بینی می‌زنند . اولین نکته‌ای که در انجام این فرآیند وجود دارد اطلاع از هزینه‌های جاری جراحی است.فرد باید ابتدا با یک پزشک معالج در خصوص هزینه‌های پیش از جراحی و پس از جراحی صحبت کرده و ارزیابی دقیقی از هزینه‌های جاری این جراحی داشته باشد.

همچنین اگر به روشی به جز جراحی بینی علاقه مندین می توانید به صفحه ی فرم دهی بینی بدون جراحی مراجعه کنید .

فرم دهی بینی
نمونه کار فرم دهی بینی بدون جراحی

به طور کلی هزینه‌های جاری جراحی بینی به دو بخش هزینه‌های پیش از عمل و پس از عمل تقسیم بندی می شوند که به بررسی این هزینه ها می پردازیم .

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های جراحی بینی بستگی به نوع جراحی نیز دارند :

عمل جراحی بینی گوشتی

در بینی‌های گوشتی به طور معمول غضروف اضافه‌ای روی نوک بینی قرار دارد.در بینی‌های گوشتی پوست بینی ضخیم بوده و بینی دارای پره‌های پهنی است.در این موارد حین عمل جراحی غضروف برداشته می‌شود اما ممکن است که فرم بینی به حالت قبل از عمل بازگردد.به همین دلیل این عمل باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا درصد خطا و اشتباه به صفر برسد.هزینه جاری این نوع جراحی با توجه به مهارت پزشک معالج متفاوت است.

 

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

عمل جراحی بینی استخوانی

در بینی‌های استخوانی بینی دارای استخوان و غضروف بسیار محکمی است .بینی‌های استخوانی دارای پوست نازکی هستند ،روی سطح بینی قوز به طور معمول مشاهده می‌شود که این امر کار جراح را سخت می‌کند. اگر این‌کار توسط متخصص خود انجام شود فرد پس از جراحی تغییرات بسیاری را مشاهده خواهد کرد. هزینه جراحی این نوع بینی با توجه به تغییرات لازم بر روی قوز و غضروف‌های بینی تعیین می‌شود.

 

جراحی بینی استخوانی
جراحی بینی استخوانی

عمل جراحی بینی فانتزی

افرادی که به دنبال این نوع فرم بینی هستند اغلب فکر می‌کنند که هزینه این نوع جراحی بالا است . این درحالی است که در بینی فانتزی تنها نوک بینی از حالت طبیعی بالا‌تر است و قوس بیشتری نسبت به بینی عادی دارد.این نوع جراحی بینی بیشتر مختص خانوم‌ها بوده زیرا با فرم صورت آنها هماهنگ است.هزینه این نوع جراحی به تغییراتی که روی بینی انجام می‌شود بستگی دارد.

عمل جراحی پولیپ بینی

پولیپ بینی نوعی انحراف بینی است و در تنفس فرد اختلال ایجاد می‌کند .این جراحی به اصلاح انحراف بینی و فرم دادن به تیغه‌های میانی بینی می‌پردازد. در این جراحی هم فرم بینی اصلاح می‌شود و هم به تنفس بهتر فرد کمک شایانی می‌شود. هزینه این نوع جراحی نسبت به سایر مدل‌های بینی بیشتر است زیرا پزشک در این نوع جراحی، انحراف یا غضروف را برمی‌دارد و یا به بینی غضروف اضافه می‌کند.

هزینه‌های پیش از جراحی

عمل بینی
عمل بینی

هزینه مشاوره

برخی پزشک‌ها و کلینیک های که در حوزه جراحی فعالیت دارند در خصوص مشاوره دادن به بیماران از این افراد هزینه‌های را دریافت می‌کنند که این دریافتی‌ها راهزینه مشاوره می نامند. البته برخی از کلینیک‌ها و مراکز درمانی برای مشاوره پیش از جراحی هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

هزینه آزمایشات

پیش از جراحی بینی فرد باید یک سری آزمایشات انجام دهد این آزمایشات شامل: بررسی میزان غلظت خون،قندخون و کم خونی و…می شود. شما باید پیش از جراحی نتایج این آزمایشات را به پزشک معالج نشان دهید.

هزینه عکاسی

برای انجام این جراحی شما باید از بینی خود در تمام جهات عکس تهیه کنید. برخی از پزشکان در مطب خود این کار را انجام می‌دهند که هزینه پایین‌تری دارد .این عکس ها دقت پزشک رابالا برده و به دریافت نتیجه بهتر کمک شایانی می‌‌کند.

هزینه‌های بعد از جراحی

هزینه کلینیک

به طور معمول هزینه‌ عمل بینی در کلینیک‌ها کمتر از بیمارستان است.چرا که در کلینیک پس از انجام جراحی بیمار می‌تواند بعد از گذشت 4 ساعت از کلینیک مرخص شود اما در بیمارستان فرد به علت وجود تجهیزات می‌تواند یک روز در بیمارستان بستری شود.

هزینه دستمز جراح

بیشترین هزینه در جراحی بینی دستمزد جراح است ،این هزینه بستگی به تخصص و تجربه پزشک معالج دارد. پزشکی که تجربه و مهارت بیشتری رادر جراحی بینی داشته باشد هزینه بیشتری را نسبت به یک جراح تازه کار دریافت می‌کند.

جراحی بینی یکی از جراحی‌های بسیار حساس است . اگر شما برای کاهش هزینه جراحی به یک پزشک غیر متخصص مراجعه کنید ممکن است تا آخر عمر نتوانید هزینه این صدمه را جبران کنید ، چرا که بینی بخش مهمی از زیبایی صورت شما است .

هزینه بیهوشی

در اغلب جراحی‌های بینی پزشک بیمار را بیهوش می‌کند تا بیماردر حین جراحی چیزی را احساس نکند .البته در مواقعی نیز امکان بیهوشی برای فرد مهیا نیست و پزشک با بی‌حسی موضعی کار خود را آغاز می‌کند.به همین جهت دکتر بیهوشی بخشی از هزینه‌های جراحی بینی را دریافت می‌کند.

هزینه اتاق عمل

جراحی بینی باید توسط متخصصین این حوزه صورت گیرد. این جراحی به دلیل حساسیت بالا باید در یک کلینیک یا بیمارستان مجهز انجام شود . تجهیزات استاندارد و کافی می‌تواند روند جراحی را سهل و آسان کند.

جراحی ها ارزان قیمت

برخی بیماران برای کاهش هزینه‌های جراحی به افرادی مراجعه می‌کنند که رزیدنت هستند و به تازگی کارخود رادر این زمینه آغاز کرده اند.این افراد هنوز تجربه لازم را برای انجام چنین جراحی را ندارند و نمی‌توانند عملکرد درستی در مواجهه با چالش‌‌های حین عمل داشته باشند. انجام چنین جراحی توسط چنین افرادی بسیار خطرناک و دارای ریسک بالایی است.

برخی افراد نیز با تبیلغات بالایی جراحی ارزان در طول روز تعداد بالایی جراحی انجام می‌دهند .این جراحان زیبایی اگر هم دارای تخصص و تجربه ی بالایی باشند این تعداد جراحی در طول روز می تواند روند کار را کند کرده و احتمال خطا را بالا ببرد . در چنین شرایطی پزشک به دلیل خستگی بی‌دقت شده و تمرکز کافی برای جراحی ندارد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 0 / 5. تعداد رای ها 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا